Klacht: Slechte matras!

op 25 augustus 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Ontevreden van aankoop!
Boxspring Royal electro aangekocht 19/01/2015 met harde matras en topper Royal. Na 2a3maanden krijgen mijn man en ik rug en nekklachten.Ons matras was veel te zacht geworden.
Na telefoon naar firma sturen ze een reparatie & service dienst om bed te controleren. Resultaat we hebben nooit een harde matras gekregen. Matras is omgeruild maar moesten nog een opleg doen van 300€ dit op 22/10/2015.
Vandaag 11/9/2016 matras terug helemaal ingevallen duidelijk voelbaar/zichtbaar.
Het is niet meer comfortabel. We staan gebroken op en slapen slecht.
We hebben heel veel spijt van deze dure boxspring. Prijs & kwaliteit laat echt te wensen over!

Tevreden als we een degelijke matras krijgen die de hardheid blijft behouden. Zonder bijkomende kosten!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:24 geantwoord

Bedank voor uw bericht op klacht.nl.
Wij vinden het vervelend dat u een minder goede ervaring heeft. Daarom hebben wij dan ook de juiste oplossing geboden.

Oplossing : 22.10.2015 geruld van KN NATURE 225/225 FIRM, 080X200, nvt Naar KN NATURE P1000 500/225 FI, 080X200, nvt

Wij hopen hiermee uw vertrouwen in Swiss Sense enigszins te herstellen.
Mocht u nog verdere vragen hebben voor Swiss Sense dan kunt u uiteraard contact opnemen.

Heeft op 25 augustus 2017 om 19:41 geantwoord

Helaas is probleem zeker niet opgelost.
De omruiling matras en topper heeft enkele maanden goed geweest. Helaas verliest de matras haar stevigheid snel.Wij moeten matras om de 3weken omdraaien om toch de verzakking en klachten wat te minderen. Steeds de zelfde klachten:nek,schouder,rugpijn,heel slechte nachtrust door matras dat inzakt.
Graag een oplossing!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Goesw