Klacht: Slechte matras!

op 25 augustus 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontevreden van aankoop!
Boxspring Royal electro aangekocht 19/01/2015 met harde matras en topper Royal. Na 2a3maanden krijgen mijn man en ik rug en nekklachten.Ons matras was veel te zacht geworden.
Na telefoon naar firma sturen ze een reparatie & service dienst om bed te controleren. Resultaat we hebben nooit een harde matras gekregen. Matras is omgeruild maar moesten nog een opleg doen van 300€ dit op 22/10/2015.
Vandaag 11/9/2016 matras terug helemaal ingevallen duidelijk voelbaar/zichtbaar.
Het is niet meer comfortabel. We staan gebroken op en slapen slecht.
We hebben heel veel spijt van deze dure boxspring. Prijs & kwaliteit laat echt te wensen over!

Gewenste Oplossing:

Tevreden als we een degelijke matras krijgen die de hardheid blijft behouden. Zonder bijkomende kosten!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Goesw