Klacht: Slechte matras!

op 11 september 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eerdere klacht!
Ontevreden van aankoop!
Boxspring Royal electro aangekocht 19/01/2015 met harde matras en topper Royal. Na 2a3maanden krijgen mijn man en ik rug en nekklachten.Ons matras was veel te zacht geworden.
Na telefoon naar firma sturen ze een reparatie & service dienst om bed te controleren. Resultaat we hebben nooit een harde matras gekregen. Matras is omgeruild maar moesten nog een opleg doen van 300€ dit op 22/10/2015.
Vandaag 11/9/2016 matras terug helemaal ingevallen duidelijk voelbaar/zichtbaar.
Het is niet meer comfortabel. We staan gebroken op en slapen slecht.
We hebben heel veel spijt van deze dure boxspring. Prijs & kwaliteit laat echt te wensen over!

Reactie op dit schrijven:er is toen een omruiling van matras en topper geweest.

Nu 28/08/17
Helaas is probleem zeker niet opgelost.
De omruiling matras en topper heeft enkele maanden goed geweest. Matras verliest snel haar stevigheid. Wij moeten matras om de 3weken omdraaien om toch de verzakking en klachten wat te minderen. Steeds de zelfde klachten:nek,schouder,rugpijn,heel slechte nachtrust door matras dat inzakt.
Graag een oplossing!!!

Gewenste Oplossing:

Geld terug van matras.
Denk niet na al die omruilingen dat jullie een betere matras kunnen aanbieden. Ik heb ook al eens 300€ moeten opleggen voor een andere matras.
De laatste keer was topper stuk waardoor de persoon van Swiss sense zelf voorstelde om nieuwe topper een ander model te nemen(Traagschuim)deze was goedkoper dan onze eerste topper.
Echt ontevreden en dit voor zo een dure boxspring.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Swiss Sense

3 jaren geleden - Beste Wendy, Bedankt voor je bericht en excuses voor de zeer vertraagde reactie. Graag kijken we hier alsnog naar voor je. Op de verstrekte gegevens vinden we helaas geen order. Kun je een e-mail sturen naar [email protected] met daarin je ordernummer en de adresgegevens die bij de order gebruikt zijn? Mocht je klacht inmiddels opgelost zijn, horen we dit natuurlijk ook graag. Met vriendelijke groet, Swiss Sense

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 07 juni 2018 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Goesw