Klacht: Slechte machines

op 10 maart 2020 over Nespresso in de categorie Koffie

Al 4 jaar trouwe klant, bestellen gemiddeld 2500cups per jaar zo af en toe wat accessoires maar de klantenservice en machines zijn echt slecht. Afgelopen 2 jaar al 3 nieuwe machines versleten van 499,- € tot 80,- € telkens is er wel iets mee aan de hand. Klantenservice schuift het al snel af op gebruikers fouten en opsturen lost vaak maar tijdelijk de problemen op ….. laatste keer gebeld om tot een oplossing te komen en weer een nieuwe machine (Creatista plus) aan te schaffen maar buiten de standaard korting konden ze niks voor ons doen, ik begrijp dat ik de machine niet gratis krijg maar een compensatie zou wat mij betreft wel op zijn plaats zijn. Op dit moment zijn wij de laatste bestelling bij Nespresso aan het verbruiken en daarna stappen we over naar Illy. Wel wil ik er duidelijk bij zeggen dat er met de koffie niks mis is behalve zo af en toe er eens een kapot koffiecupje in de etui zit.

Klantenservice – 0 geen sterren
Machine – 0 sterren
Koffie – 5 sterren
Bezorging – 4 sterren

Op het moment dat er fatsoenlijke machines op de markt komen zonder allerlei storingen of zoals ze het zelf zeggen gebruikersfouten .

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis1101