Klacht: Slechte levering en service

op 29 april 2017 over Stella Fietsen in Nunspeet in de categorie Fietsenwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 10 april 2 electrische fietsen gekocht, helemaal happy na de proefrit,
Levering pas na 15 dagen i.p.v 5 dagen zoals beloofd, fietsen waren beide niet in orde, dus retour, na 3 dagen wachten nog geen reactie van Stella, zelf maar gebeld, veel excuses en datum nieuwe levering , 10 mei, waar gaat dit over, heb de order geannuleerd, vertrouwen is compleet weg

Gewenste Oplossing:

Kan niet opgelost worden, geen vertrouwen meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stella Fietsen in Nunspeet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stella Fietsen in Nunspeet in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stella Fietsen in Nunspeet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stella Fietsen in Nunspeet

Heeft op 03 mei 2017 om 15:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Paradij6