Klacht: Slechte levering en service

op 23 april 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Afgelopen maandag een koelvries combinatie besteld bij Coolblue, deze werd de volgende dag geleverd, bij het afleveren geconstateerd dat er deuk in de deur zat, gebeld met Coolblue en ze gaven of 7,5% compensatie of de volgende dag een nieuwe, gekozen voor nieuwe. Volgende dag hebben ze hem niet op straat uitgepakt maar in de schuim en doorzichtige folie gelaten en zo afgeleverd, desondanks zaten er deuken aan de zijkant, volgens hun hadden ze geen id hoe dit kwam, ze adviseerden te bellen met Coolblue aangezien ook deze was beschadigd.
Na de nodige sorrytjes en ooh wat vervelend meneer bood Coolblue wederom 7.5% compensatie of een nieuwe, natuurlijk koos ik voor een nieuwe in plaats van een paar tientjes, dit compenseert naar mijn id niet eens de moeite van het tot 2x toe uit en inruimen van de koelkast voor een gezin van 6. Dag later zie ik ze voor rijden, de bedoeling was dat ze een kwartiertje voor tijd zouden bellen voor ze arriveren, hebben ze net als beide keren eerder niet gedaan, en deze x waren ze zelfs vroeger dan afgesproken, meneer belt 1 keer aan, wacht 10 seconden, en voor iemand kon open doen waren ze alweer weg, koelkast tot 3x toe voor niks moeten uitruimen met de nodige ontdooide producten die helaas moesten worden weggegooid. Coolblue gebeld en opnieuw sorry en wat vervelend meneer, we plannen een nieuwe bezorg moment in voor de volgende dag, ik gaf aan dat ik hier geen boodschap aan had en dat ze nog geen 10 minuten weg zijn, en dat we de koelkast nu tot 3x toe onnodig hebben uitgeruimd, ik heb hem gevraagd ze te bellen aangezien ze nog in de buurt zijn en de bestelling af te leveren, volgens hem was dit niet mogelijk omdat de bezorgers niet te bereiken zijn, onbegrijpelijk. Bestelling geannuleerd en Inmiddels een koelkast gekocht bij de grote concurrent met echte winkels, 1e en laatste keer Coolblue voor mij.

Bestelling geannuleerd en ik wil daar ook niks meer kopen, als ze iets willen compenseren dan mogen ze de ongeveer 50 euro aan boodschappen en vleeswaren vergoeden die we helaas hadden moeten weggooien omdat we tot 3x toe moesten uitruimen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 01 mei 2020 om 17:08 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Wat ontzettend vervelend dat het zo moeizaam verloopt. Wij begrijpen dat je baalt, dat doen wij ook. Helaas lost dat nu niets op.

Uit jouw gegevens blijkt dat je recent nog contact hebt gehad met onze klantenservice.

Wij hebben er alle vertrouwen in dat het naar wens is afgerond.

Coolblue

Heeft op 26 mei 2020 om 00:16 geantwoord

Ik weet niet naar welke oplossing Coolblue refereert, ik heb inderdaad een aantal maal gebeld met de klantenservice maar kan me niet herinneren dat er een oplossing was aangeboden, misschien dat Coolblue mij kan vertellen tot welke oplossing ze zijn gekomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sisetinu