Klacht: Slechte levering en communicatie.

op 11 juni 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Dit is de 1e keer dat ik hier iets bestel en meteen gaat het fout. 31 Mei mijn bestelling gedaan voor 4 artikelen en betaald. Kreeg op 1 juni (maar wel pas na 24 uur ivm tijdstip v. bestelling) een bestelbevestiging, met ineens een nalevering die 3 weken gaat duren, rest dus wel voorradig.Op 3 juni komt de verzendbevestiging met tracktrace en de factuur (waarop NIET staat dat er ook al is betaald voor het vertraagde item). En op 5 juni mail: kleine vertraging tov aangekondigde leverdatum. Reden niet vermeld, maar via Facebook krijg ik eindelijk te horen dat het wel was klaargezet, maar niet aan PostNL is doorgegeven???? Maar dan weer op 6 juni mail over de vertraging bij het klaarmaken van het pakket: Maar je hoeft niets te doen, wij lossen het op.
Je bestelling is geannuleerd en opnieuw ingegeven door ons.
Je krijgt spoedig een e-mail waarin je kunt lezen dat je pakket opnieuw wordt ingepakt en onderweg is.
Krijg ik, weer pas een dag later, een nieuwe bestelbevestiging en ineens… nog een nalevering!!! En sindsdien bleef het via de mail stil. Kreeg geen nieuwe tracktrace en ook op Mijn bestellingen was nog niets aangepast. Staat ineens 9 juni PostNL voor de deur. Mijn Bonprix-account gechecked of ik iets gemist had, maar hierop was niets veranderd cq. iets vermeld over deze levering. Pas een dag later zijn alle veranderingen wel ineens zichtbaar, ook met een nieuwe factuur, waarop nu dus weer een item niet op staat vermeld, die wel is betaald. Ook staat bij de hun gemaakte bestelling de 1e nalevering niet meer vermeld. Heb geprobeerd uitsluitsel te krijgen vis Twitter en Facebook, maar krijg steeds verschillende antwoorden, waar ik overigens heel lang op moet wachten. Heb via hun website 7juni bericht gestuurd, maar nog steeds geen antwoord. Omdat ik door hun toedoen alles veel te laat krijg en omdat ze het de 2e keer blijkbaar opnieuw moesten verpakken, ineens een 2e nalevering (wat bij hun zeker -minimaal- 3 weken duurt… heb ik om compensatie gevraagd. Krijg ik echt op de totaalbestelling een schijntje aangeboden (nog geen €4,- op een bedrag van €75,-) Nou, mooi niet dus.

-een uitleg hoe het kan dat mijn artikel, dat blijkbaar al onderweg had moeten zijn, nu vertraging oploopt door hun fout.
-duidelijkere facturen, waarop ook de betalingen staan vermeld van de items die vertraagd zijn;
-snellere afhandeling van vragenklachten;
-een gepaste compensatie voor het geheel, omdat de vertraging door hun fout is ontstaan (en dan niet in de vorm van gratis verzending), en niet afgescheept worden met een schijntje.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 12 juni 2018 om 13:21 geantwoord

Beste mevrouw Baas, onze excuses voor de vertraging van uw bestelling. Er is nog een artikel in nalevering. Naleveringen worden binnen drie weken verzonden. Per e-mail werd u reeds een voorstel ter compensatie gedaan. Via 'mijn bonprix' kunt u te allen tijde uw facturen en bestellingen raadplegen. Het team van bonprix

Heeft op 12 juni 2018 om 14:05 geantwoord

Er is totaal geen oplossing, mijn klacht blijft staan. Men leest totaal niet wat het probleem is. Bovendien hebben ze hun zaakjes niet op orde, want er staan 2 (TWEE!!!) artikelen op nalevering, waarvan 1 zeker door hun schuld omdat ze de boel niet goed hebben verstuurd. En: via de mail heb ik al helemaal niets gehoord, alleen een standaard bericht dat \"mijn bericht goed is ontvangen\".

Alle klachten die gemeld zijn door M. B.