Klacht: Slechte levering en communicatie

op 12 juni 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Heb hier mijn klacht over dit bedrijf al geplaatst, en nu staat het als opgelost terwijl er helemaal GEEN oplossing is, mijn klacht blijft staan.
MEN LEEST TOTAAL NIET WAT DE PROBLEMEN ZIJN
(en die indruk krijg ik ook van andere reacties hier).
Bovendien hebben ze hun zaakjes niet op orde, want er staan 2 (TWEE!!!) artikelen op nalevering, waarvan 1 zeker door hun schuld omdat ze de boel niet goed hebben verstuurd. Maar ja, als de mijn bestellingen-pagina niet juist wordt weergegeven… En: via de mail heb ik al helemaal niets gehoord, alleen een standaard bericht dat mijn bericht goed is ontvangen. Via Facebook een tegemoetkoming aangeboden van een schijntje, waar ik op gereageerd heb dat ik daar NIET mee akkoord ga.

Wanneer mijn eerdere klacht als serieus wordt behandeld en niet wordt afgedaan met standaardantwoorden. Verder blijft hier het antwoord hetzelfde als de vorige keer (al lezen ze dit ook niet!!!!):

-een uitleg hoe het kan dat mijn artikel, dat blijkbaar al onderweg had moeten zijn, nu vertraging oploopt door hun fout.
-duidelijkere facturen, waarop ook de betalingen staan vermeld van de items die vertraagd zijn;
-snellere afhandeling van vragenklachten;
-een gepaste compensatie voor het geheel, omdat de vertraging door hun fout is ontstaan (en dan niet in de vorm van gratis verzending), en niet afgescheept worden met een schijntje.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 14 juni 2018 om 13:29 geantwoord

Beste mevrouw Baas, onze excuses voor de vertraging van uw bestelling. Er is nog een artikel in nalevering. Naleveringen worden binnen drie weken verzonden. Per e-mail werd u reeds een voorstel ter compensatie gedaan. Via 'mijn bonprix' kunt u te allen tijde uw facturen en bestellingen raadplegen. Het team van bonprix

Heeft op 14 juni 2018 om 23:30 geantwoord

Wederom: ZE LEZEN TOTAAL NIET WAT DE KLACHT IS !!!!!'m

Alle klachten die gemeld zijn door M. B.