Klacht: slechte kwalititeit boxspring 2e klacht

op 19 januari 2018 over Swiss Sense in de categorie Bedden

wij hebben drie jaar geleden een nieuwe boxspring bij Swiss sense Emmen gekocht. Ongeveer sinds een jaar hebben we beiden rugklachten bij het opstaan. Zodra we op vakantie zijn hebben we beiden geen last en bij thuiskomst is direct raak. Vanwege mijn rugklachten hebben we destijds ook een compleet nieuwe boxspring aangeschaft. Er is dus iets mis met ons bed.
Het kan niet zo zijn dat een boxspring na drie jaar aan vervanging toe is. Volgens de website van Swiss sense hebben boxspringbedden een levensduur van ongeveer 20 jaar, matrassen ongeveer 10 jaar en toppers ongeveer 5 jaar. Wij hebben na 2 jaar al problemen met de kwaliteit van het bed..Wij willen graag met Swiss sense in contact komen om tot een oplossing te komen.
Ik heb half december een mail gestuurd naar Swiss sense met ditzelfde verhaal en het verzoek om contact op te nemen. Tot op heden hebben wij nog niets gehoord, vandaar deze reminder via deze weg.

Graag overleg over hoe deze situatie op te lossen. Wij snappen dat er enerzijds garantieperioden zijn maar anderzijds kan het niet zo zijn dat ons bed na drie jaar is afgeschreven en dat Swiss sense geen kwaliteit hoeft te leveren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 21 februari 2018 om 17:26 geantwoord