Klacht: Slechte kwaliteit ligbed

op 17 juli 2017 over Van Cranenbroek in de categorie Tuin

Mijn teakhouten ligbed van het merk Bois le Duc vertoont diverse gebreken, zoals afgebroken bouten en scheuren in het hout. Dit binnen een jaar nadat het bed met soortgelijke problemen al vervangen is. De eerste gebreken kwamen al na enkele maanden. Ik heb geen vertrouwen meer in dit product, dus daarom wil ik mijn geld terug. Van Cranenbroek wil hier niet aan meewerken en verwacht dat ik weer met het bed, welke met een aanhanger vervoerd moet worden, hun kant op kom. Vervolgens zullen ze het dan repareren waarna ik het bed na 2 weken weer op kan halen. Dit is de service van van Cranenbroek. Ik hoop dat dit een waarschuwing is voor een ieder. De service is beperkt en de kwaliteit van het product is slecht.

Ik wil mijn geld terug, maar dat ga ik niet krijgen. Dit geldt meer als waarschuwing voor andere kopers.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Cranenbroek

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Cranenbroek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M E