Klacht: slechte kwaliteit en slechte service (zijblaken ingezakt)

op 06 juli 2016 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben enkele jaren geleden een Swiss Sense boxspring gekocht in Roermond voor ongeveer euro 2.000,–. We hebben er voor gekozen om 2 aparte matrassen te kopen ipv 1. Inderdaad u raadt het al…… de schuimrubber laag zakte zover door dat er een enorme kuil ontstond in het midden van het bed. Tot 2 x toe hebben we een monteur er na laten kijken maar de oplossing die geboden werd was n nieuwe boxspring voor 1325,– euro. Natuurlijk was de garantie net verlopen. Schandalig hoe dit bedrijf dus omgaat met problemen waar de klant niets aan kan doen. Het lijkt alsof je niet in het midden van het bed mag gaan liggen….

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als wij alsnog een 2 persoons matras krijgen (boxspring uit 1 geheel) zonder verstelbare rugleuningen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 uur geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 24 juli 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 24 juli 2017 om 18:31 geantwoord

U schrijft er zijn passende voorstellen gedaan, maar daar ben ik het totaal niet mee eens..... alle voorstellen warend totaal niet passend, ja waar we veel geld voor moesten betalen....dat noem ik geen service..... wat ons betreft.... en met ons vele mensen in onze omgeving waar we ook negatieve verhalen over jullie service hoorden....de koude douche!

Groet,

Susan Hovers

Alle klachten die gemeld zijn door hovers