Klacht: Slechte kwaliteit band TomTom Multi-Sport Cardio horloge

op 11 juli 2017 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 4-9-2015 kocht ik bij Coolblue het TomTom-Multi-Sport Cardio Black horloge. Het horloge voldoet aan mijn verwachtingen echter de band is van slechte kwaliteit en begint al na enkele maanden scheuren te vertonen. De band is nu voor de 3e keer vervangen maar het is een kwestie van (korte) tijd dat deze ook zal scheuren. Tegen die tijd zal de garantietermijn zijn verstreken. Horloge en band zijn al niet meer leverbaar dus zal ik het horloge dan niet meer kunnen gebruiken. Het probleem aangekaart bij Coolblue maar die doen niets.

Ik zou al tevreden zijn als er wordt nagedacht over een langere termijn oplossing.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coolblue

Bericht van Coolblue

5 maanden geleden - Beste Piet, Wat enorm vervelend dat de band nu al 3 keer is gescheurd. We snappen dat je sceptisch bent over een 4e band. Mocht de band nogmaals scheuren, dan kijken we natuurlijk graag naar een oplossing op dat moment. We kunnen nu niet vooruit lopen op de zaken. Groeten, Coolblue

Reactie van de melder van de klacht Piet Hollaar

5 maanden geleden - Als de intentie is om te zoeken naar een langetermijn oplossing dan had dat al veel eerder kunnen gebeuren. Nu wachten we gewoon het einde van de garantietermijn af en dan is Coolblue nergens meer toe verplicht. Ik heb er weinig vertrouwen in.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coolblue nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

Bericht van Coolblue

4 maanden geleden - Beste Piet, Bedankt voor je reactie. We begrijpen dat je er weinig vertrouwen in hebt, maar we zullen je niet in de kou laten staan. Mocht er iets gebeuren in de tussentijd, zal er een passende oplossing aangeboden worden. We hopen dat je hiervoor begrip kunt hebben. Groeten, Coolblue

Alle klachten die gemeld zijn door Piet Hollaar