Klacht: slechte kwaliteit

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog geen bericht ontvangen (15-02), gaarne terugbetalen bedrag. Meer dan 400 klachten, oeff…………………..
JvD

———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: Joost van Doorn
Datum: 11 februari 2018 om 16:14
Onderwerp: klacht
Aan: “info@greetz.com”

Gisteren is mijn bestelling bezorgd:

Naam: Greetz.nl by Adyen

Omschrijving: 4715181909532902

0030002653963750 Greetz.nl

1-EY54M6C7M9 000001Greetz

IBAN: NL98ABNA0449566927

Kenmerk: 09-02-2018 16:42 00300026539637

De geadresseerde heeft mij vandaag bedankt voor het boeket, maar gaf aan, dat het boeket dermate slecht is, dat het morgen, of eigenlijk vandaag al weggegooid moet worden, de acht dagen genoegen zijn derhalve bij lange na niet gehaald en jullie hebben een zeer slechte beurt gemaakt. Zowel de geadresseerde als het bezoek haaden geen goed woord over de kwaliteit

De bestellingen voorheen aan mijn adres waren zodanig, dat ik jullie de voorkeur gaf boven Fleurop, maar dat is nu over.

Hoe lossen we dit op: krijg ik een nieuw boeket op dat adres of storten jullie het betaalde bedrag op mijn rekening NL02 INGB 0000228225 terug?

Met dank voor uw antwoord,

J. van DOORN

Gewenste Oplossing:

terugebtalen € 25,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jovado