Klacht: slechte kwaliteit

op 15 februari 2018 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nog geen bericht ontvangen (15-02), gaarne terugbetalen bedrag. Meer dan 400 klachten, oeff…………………..
JvD

———- Doorgestuurd bericht ———-
Van: Joost van Doorn
Datum: 11 februari 2018 om 16:14
Onderwerp: klacht
Aan: “info@greetz.com”

Gisteren is mijn bestelling bezorgd:

Naam: Greetz.nl by Adyen

Omschrijving: 4715181909532902

0030002653963750 Greetz.nl

1-EY54M6C7M9 000001Greetz

IBAN: NL98ABNA0449XXXXX7

Kenmerk: 09-02-2018 16:42 00300026539637

De geadresseerde heeft mij vandaag bedankt voor het boeket, maar gaf aan, dat het boeket dermate slecht is, dat het morgen, of eigenlijk vandaag al weggegooid moet worden, de acht dagen genoegen zijn derhalve bij lange na niet gehaald en jullie hebben een zeer slechte beurt gemaakt. Zowel de geadresseerde als het bezoek haaden geen goed woord over de kwaliteit

De bestellingen voorheen aan mijn adres waren zodanig, dat ik jullie de voorkeur gaf boven Fleurop, maar dat is nu over.

Hoe lossen we dit op: krijg ik een nieuw boeket op dat adres of storten jullie het betaalde bedrag op mijn rekening NL02 INGB 0000228225 terug?

Met dank voor uw antwoord,

J. van DOORN

Gewenste Oplossing:

terugebtalen € 25,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 28 februari 2018 om 10:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor je melding.

We vinden het erg vervelend te horen dat de verzonden bloemen van slechte kwaliteit zijn. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Onze welgemeende excuses!

Graag ontvangen wij een foto van het boeket. Dit ter beoordeling voor onze leverancier.

Zou je het fijn vinden als we je bestelling opnieuw verzenden? Zonder extra kosten natuurlijk - wij willen gewoon dat jouw bestelling goed wordt geleverd. En zo ja, heb je nog een voorkeur voor de bezorgdag (maandag t/m zaterdag)?
Het kan natuurlijk zijn dat 'het moment' inmiddels voorbij is. Dan kunnen we je bestelling vergoeden via een kortingscode. De kortingscode is meteen te gebruiken en blijft een jaar geldig.

We horen graag van je wat je het liefst wilt.

Greetz, Kiki

Heeft op 06 maart 2018 om 09:06 geantwoord

Slechte beurt voor Greetz, geadresseerde is vannacht overleden en de klacht is niet opgelost. Wanneer neemt Greetz zijn verantwoordelijkheid, stort het bedrag maar terug op mijn bankrekening.
J. van DOORN, PUTTEN

Bericht van Greetz.nl

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Bedankt voor je reactie. Allereerst gecondoleerd met het verlies. Helaas is het voor ons niet mogelijk het geld terug te storten, zonder een beoordeling van het boeket. Als het niet mogelijk is om ons een foto toe te sturen van het boeket, kunnen wij het orderbedrag vergoeden door middel van een kortingscode. Wij hebben je een kortingscode toegestuurd ter waarde van het orderbedrag. Mocht het toch mogelijk zijn ons een foto te sturen, dan zullen wij deze uiteraard beoordelen en beoordelen of wij de kortingscode om kunnen zetten in een terugstorting. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. Greetz, Kiki

Alle klachten die gemeld zijn door Jovado