Klacht: Slechte klantewnservice.

op 24 maart 2020 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zus woont in de USA. Voor haar verjaardag een bos bloemen besteld. Totaal 67,95 euro uitgegeven. Natuurlijk was mijn zus er blij mee. Ze stuurde mij een foto van de bos bloemen. Dat was even schrikken. Het leek een bosje van hooguit een tientje. Topbloemen een mail gestuurd met daarbij een foto van de bos. Werd niet op gereageerd door Topbloemen.nl! Schande!

Gewenste Oplossing:

Ten minste een reactie van topbloemen en de toezegging dat ze de leverancier in Mesa Arizona uit hun bestand halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Topbloemen.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Topbloemen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Topbloemen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Topbloemen.nl

Heeft op 03 april 2020 om 11:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Wat ontzettend vervelend dat je bestelling niet naar wens is gegaan. Dit is uiteraard niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor. Inmiddels zie ik dat er per e-mail contact is geweest met onze klantenservice. Mocht je hier verder nog vragen over hebben verneem ik dit uiteraard graag van je.

Met vriendelijke groet,
Team Topbloemen.nl

Heeft op 03 april 2020 om 17:24 geantwoord

Er is geen oplossing geboden. Sterker nog, mijn mail is helemaal niet gelezen!

Alle klachten die gemeld zijn door Nico O