Klacht: Slechte klantenservice/klachtenbehandeling defect toestel zogenaamd eigen schuld

op 11 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2-3 weken na verlenging begon mijn gloednieuwe telefoon te flitsen en had steeds een hete batterij. Meermaals langs vodafone winkels geweest en de klantenservice van Vodafone via Facebook benaderd gezien de slechte service die werd geboden. (Samsung medewerker zei dat ik gewoon een nieuwe telefoon had kunnen krijgen in deze periode, en dat dit duidelijk een software issue was). Meerdere winkel bezoeken later wordt mijn telefoon opgestuurd naar dynalogics, en blijkt dat het door val/druk schade komt. De kosten van reparatie 250,- Moet ik zelf betalen. Hier uiteraard niet mee eens en klachtenbrieven gaan schrijven waar maar voor 30% op de inhoud wordt gereageerd. Nu zeggen ze dat ik niet langs ben geweest en geen actie op tijd heb ondernomen omdat dit niet bij hun in de systemen staat. Nu een aantal brieven verder heb ik pech gehad en gaan ze op volgende brieven niet meer reageren. Dit terwijl deze problemen veel vaker voorkomen bij deze telefoon (zie internet).

Gewenste Oplossing:

1.Geen onderzoekskosten a 35,- ,
2.kosteloos gerepareerde telefoon a 250,-
3. geen kosten voor lange gebruik leentoestel a 25,- per week voor nu circa 2 maanden.
Mocht het toestel niet gerepareerd worden dan 1 & 2 en kosteloos ontbinden van het contract.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvanderkist