Klacht: Slechte klantenservice en aanhoudende leugens omtrent SSL

op 07 november 2017 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

vanaf die dag ben ik meerdere keren aan het lijntje gehouden met antwoorden als ja voor de zomer is het ingevoerd of voor het einde van het jaar is het er. En dit jaar ook weer diverse malen beloftes gedaan aangaande het invoeren van een andere manier om een SSL certificaat op je site te voeren. Helaas tot op de dag van vandaag nog steeds niet te mogelijkheid om dit voor een schappelijke prijs te doen. Goed pressiemiddel van mijndomein, want ze weten heel goed hoe belangrijk een ssl voor een website is geworden.

Aangaande de klantenservice was ik altijd tevreden, goede en vrij snelle terugkoppeling (meestal al binnen een dag, ook in het weekend), maar het afgelopen jaar lijkt het wel een totaal ander bedrijf, slechte en ontwijkende antwoorden of bijvoorbeeld vragen over het ssl certificaat of totaal geen antwoorden op mijn aangemaakte tickets op de helpdesk van mijn, na dan zelf maar weer contact te hebben opgenomen of een boos berichtje te hebben gestuurd krijg je weer een niets zeggend antwoord terug.

Ik heb vaak op het punt gestaan om al mijn sites te verhuizen, maar daar heb ik geen zin in (is dus ook wel een beetje mijn eigen schuld dat ik nu zo gefrustreerd ben ­čÖé ), maar aangezien de service van mijndomein in mijn ogen zo achteruit is gegaan zit er toch niks anders op om over te gaan naar een andere hosting partij. Eentje waar je voor de helft van de prijs een domein inclusief hosting en een ssl certificaat kan krijgen, en dat de interface er dan niet zo gelikt uitziet maakt me dan ook niet uit. Ik krijg dan wel waar voor mijn geld en een goede klantenservice (eigen ervaring – diverse andere domein bij andere hosting bedrijven als webreus of pcextreme).

Zonde want het was een mooi bedrijf, alleen ik weet niet wat er veranderd is in de organisatie dat het zo’m ommeslag heeft gemaakt.

Nouja wanneer ik tevreden ben is niet helemaal relevant, een bedrijf moet in mijn ogen geen misbruik maken van een situatie zoals met die ssl certificaten en een groot bedrijf als mijndomein moet gewoon een goede en betrouwbare klantenservice hebben, waar je op kan rekenen als je ze een vraag stelt, dat is immers waar je ook deels voor betaald.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door loen010