Klacht: Slechte klantenservice + broek nooit gekregen

op 12 mei 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb mijn broek nooit gekregen, deze had ik op 23 april besteld, het is nu 2.5 week later. Ik snap dat het soms wat langer duurt, maar dit duurt wel érg lang.

Ook is de klantenservice zwaar teleurstellend. Ik ben momenteel al 20 minuten aan de lijn aan het wachten, terwijl het maar 2 minuten zou duren.
Ook heb ik meerdere emails gestuurd, en daar wordt ook niet op gereageerd.

Omdat ik mijn situatie dus niet kan uitleggen, komt mijn rekening op een maandelijkse factuur te staan, maar ik ga niet betalen voor iets wat ik nooit heb gehad.

Nog iets anders, ik betaal €4,90 verzendkosten, en het duurt vaak veels te lang, en het is zonder track & trace. Concurrenten versturen het gratis, binnen enkele werkdagen is het binnen, en mét track & trace, daar kunnen jullie wat van leren.

Ik wil mijn geld terug.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 14 mei 2016 om 16:19 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag telefonisch contact gehad met de klant om onze excuses aan te bieden.

Het is natuurlijk heel erg vervelend als een bestelling later aankomt als gepland. Daarnaast is het ook nog eens extra spijtig als de klant in deze situatie lang moeten wachten om via de klantenservice antwoord te krijgen. Dat is zeker niet onze bedoeling geweest. We hebben de klant dan ook uitgelegd wat hier de redenen van waren en hebben de klant een gepaste oplossing aangeboden.

Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot voorraad en betalingen, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.*

Alle klachten die gemeld zijn door Cedric zonder broek