Klacht: Slechte klantenservice

op 24 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Door de slechte ervaring met de klantenservice van Basic Fit ben ik direct gaan uitschrijven. Heb niet eens een stap binnen het bedrijf gezet in Deventer maar ondertussen wordt alles al geïncasseerd.

Ik vroeg maar één ding en had één opmerking. De prijs die op het website word gemeld (15,95 euro PER MAAND) is alleen geldig als je een JAAR abonnement neemt. Dit is overigens ergens verstopt in de website. Nu vind ik het niet erg om één euro extra te betalen per maand.

Tevens had ik me eind december (letterlijk eind december 2013) aangemeld bij Basic Fit omdat het lekker dichtbij is en veel vrienden daar fitnessen. Toen kwam er een actie in januari (paar dagen later) m.b.t. een gratis sport tas. Ik vroeg of ik er ook één kon krijgen, maar dit was volgens hun onmogelijk omdat ik in December heb aangemeld.

Je moet klanten belonen, niet straffen. Hoeveel kost een tas bij jullie, een tientje? Zo gierig om een bestaande klant blij te maken met een gratis tas waar BASIC FIT opstaat? Tevens maak ik ook nog eens reclame?

Nee dankje, bezig nu met het uitschrijven, dan maar 30 euro per maand betalen bij studio perfect daar zijn ze iig wel klantvriendelijk.

Geen, weg ermee.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

Heeft op 29 januari 2014 om 12:32 geantwoord

Slecht, het gaat om een paar dagen. Geen weken/maanden/jaren. Ik zou dit niet vragen eigenlijk als ik al een maand was ingeschreven.

Tevens is dit maar één van de twee klachten die ik heb opgenoemd. De klanteservice is gewoon super slecht. Ik wordt benaderd door 5 verschillende mensen over mijn vraag. Tevens word er naar mij gevraagd waarover het ging???????? Terwijl alles duidelijk onderaan stond waar het overging (quote).

Als je het erg moeilijk vind om een uitzondering te maken dan kan je beter geen bedrijf openen. Je draait namelijk door je klanten. In plaats van ze te weg jagen moet je ze vriendelijk ontvangen.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 januari 2014 om 13:26 geantwoord

Betreffende geeft aan dat wij na zijn inschrijving, zonder dat hij een voet heeft gezet in de sportschool, de contributie hebben geïncasseerd. Na zijn inschrijving via de website is hij eigenlijk meteen lid. Wij zullen dan, in dien wij de mogelijkheid hebben, een incasso klaarzetten. Wat betreft het inschrijven voor de actie. Het is voor ons erg moeilijk om voor iedereen die zich voorde actie inschrijft een uitzondering te maken.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Basic Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door ugurekim