Klacht: Slechte klantenservice

In maart een MV unit besteld via de website met inplannen van installatie, dat proces is al te omslachtig te noemen om een monteur in te plannen, want dat gaat weer via een externe partij Ventilatie.nl
Eindelijk de afspraak ingepland voor april, op een maandag tussen 15:30u en 17:00u, staat de monteur al om 13:45u voor de deur….
– ik heb mijn afspraken moeten omzetten
– de monteur was niet klantvriendelijk
– 1 afvoerbuis was niet netjes afgeplakt
– en bleek ik nog een extra afstandsbediening nodig te hebben, terwijl ik voor het bestellen ervan er duidelijk naar gevraagd hebt.

Klacht ingediend bij ventilatieland.nl, zij komen terug met dat ze een rol tape kunnen opsturen, zodat ik die ene buis zelf goed kan afplakken…
Er wordt gevraagd of er contact met mij opgenomen kan worden, want ze begrijpen de klacht niet. De 2 keren dat zij hebben gebeld, kon ik niet opnemen.
De medewerkers werken vanuit huis, dus krijg ik iedereen aan de telefoon, behalve de persoon waar ik mail contact mee heb.
Vervolgens hoor ik niks meer, niet telefonisch of per mail.

Ik ben tevreden als ventilatieland.nl er alles aan doet om mijn klacht netjes af te handelen, dat er iemand langskomt om de buis goed luchtdicht af te plakken en mij te woord kan/wil staan ivm met de extra afstandsbediening voor de MV Unit.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ventilatieland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ventilatieland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yguiamo