Klacht: Slechte klantenservice

JW van Druenen op 22 december 2019 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Tijdens blackfriday de duurste tv van Samsung gekocht: een 82” 8K Qled 950R met cashback deal van €1000.
Online aangemeld met alvast de aankoopbon als bijlage, tv is later geleverd.
Bevestiging ontvangen van Samsung met daarop een “link” enof “Messenger” keuze om aanvullende gegevens door te sturen. Beiden werken niet, ook niet als je inlogt met een aangemaakt Samsung account. Bij de link staat: “deze actie is verlopen”en via de Messenger krijg chatbots en robots,die ‘in opleiding zijn’ of antwoorden of vragen stellen geven die er totaal niet toe doen, en geen medewerker.
probeer nu al 2 dagen de ontbrekende gegevens of foto voor deze actie aan te leveren, zoals streepjescode, serienummer, etc. Als je al iets door kan sturen krijg je bericht dat het “momenteel erg druk is” en je binnen 24 uur een bevestiging ontvangt: niet dus. Als je belt krijg je steeds een aardige medewerkster aan de telefoon die je echter steeds dezelfde aanwijzingen blijft geven die -helaas niet werken-., maar meer kan ze echt niet voor je doen. De gegevens voor specifiek deze actie kunnen uitsluitend via de collega’s van Messenger worden doorgestuurd, gewoon simpel per e-mail versturen kan niet. Voor 2312 moet alles binnen zijn bij Samsung: ik geeft het op, en hoewel ik na 2 dagen vooralsnog tevreden ben over de TV zal ik niet snel nog iets van Samsung kopen. Ik vrees dat ik die €1000 nooit meer ga ontvangen.

Als ik al eens gewoon een bevestiging kreeg dat alle gegevens bij Samsung zijn binnengekomen, of gewoon iemand online of telefonisch kon bereiken die WEL echt kan helpen.
En uiteraard: €1000 is geen klein bedragje: ik ben pas tevreden als ik die uiteindelijk wel op mijn rekening terug krijg.
Tenslotte heb ik netjes aan alle voorwaarden voldaan dus ik verwacht als klant ook netjes te worden behandeld.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JW van Druenen