Klacht: slechte klantenservice

op 18 juni 2018 over TopTicketshop in de categorie Ticketbedrijven

Ik heb 6 kaarten besteld voor Vliegende Vrienden van Amstel op 15sept 2018. In mijn enthousiasme heb ik besteld bij een Google advertentie ipv de werkelijke site. Snel zag ik dat ik teveel heb betaald, wat mijn eigen fout is en waar ik ook hand voor in eigen boezem steek. Echter, na het opzoeken van reviews zijn er weinig goede woorden voor deze organisatie (fake kaarten, kaarten niet ontvangen, kaarten voor evenementen die niet bestaan etc etc etc) en wil ik annuleren. Dat ze opkoper zijn en meer vragen is mij nog om het even, maar ik heb geen zin om mezelf de komende 3 maanden druk te moeten maken om de echtheid van de kaarten.

Gebeld om dit te bespreken, werd meermaals niet opgenomen. Diverse malen aan klantenservice gevraagd om hier begrip voor te hebben maar krijg alleen mails met verwijzingen naar algemene voorwaarden. Meedogenloos, weinig sprake van klanten’service’.

Annuleren van de bestelling

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over TopTicketshop

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over TopTicketshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merel2501