Klacht: Slechte klantenservice

op 09 juni 2017 over H&M in de categorie Kledingwinkels

IK heb ook een online bestelling gedaan, na het openen van mijn pakket zat er ten eerste een verkeerde pakbon in ( van een persoon die ik dus niet ben ) met alle persoonlijke informatie en haar bestelling, niet mijn bestelling dus! Wel mijn kleding die ik besteld had dacht ik? Na goed te kijken bleek dat 1 van mijn producten niet de juiste maat was die ik dus had besteld. IK heb contact opgenomen met de klantenservice, die me vertelde dat ik het niet kan omruilen wel kan retourneren en helaas ook dat artikel al was uitverkocht en retour sturen waar dus kosten aan vast zitten, maar aangezien ik niet eens de juiste pakbon retour formulier heb maar met sleehakken bestelling terwijl ik deze niet heb besteld en nogmaals dit persoon niet ben kan dat dus niet ! Want ik zit met zwangerschaps jurken “mevr haar antwoord was “zeer vervelend mevr. maar we kunnen niks voor u doen u moet opnieuw factuur aanvragen en dan toch op eigen kosten retourneren!!! Dus ik moet betalen voor een fouten die H&M maakt, zonder excuus of wat dan ook. het enige ja heel vervelend voor u “en ik betaald extra verzendkosten”dat kan toch niet waar zijn. lekkere service H&M echt klantvriendelijk. Ik krijg iets wat ik niet bestel en daarnaast vind ik het niet echt prettig dat iemand anders nu al mijn privé gegevens heeft en mijn bestellingsbon bij hem of haar pakket.
Wat een bedrijf ……

Complete refund en een excuus

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over H&M

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over H&M nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jaimy1978