Klacht: Slechte klanten service

op 27 september 2017 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een nieuwe keuken laten plaatsen in de maand mei 2017
Met 5 nieuwe apparatuur van ignis/ wirpool.
Mijn afzuig kap is kapot geplaatst en na vele weken weer een nieuwe motor
Er in gekregen.
Nu is mijn magnetron stuk, volgens de monteur printplaat stuk.
Na 6 weken wachten kwamen ze 2 weken geleden kijken…..ppphhhh
Weer een nieuwe afspraak gemaakt afgelopen maandag 23-9
Verkeerde printplaat gemonteerd. Magnetron doet het nog steeds niet.
Monteur beloofde mij om het deze week te klaren.
Krijg ik een mail binnen dat het pas 6-10-2017 gerepareerd gaat worden.
Dan zit ik bijna 8 weken zonder magnetron. Ben teleurgesteld hoe ik behandeld wordt als klant. Heb in mei nieuwe apparatuur gekocht bij mijn nieuwe keuken
Maar achter elkaar gaan ze stuk!! Is dit de service die ik krijg?!?
Aan de telefoon zijn ze bijzonder onaardig, echt onbeschoft……
En maar niet te spreken om elke keer snipper dagen op te nemen.
Ja, ik werk ook…ik pas me steeds bij jullie aan, maar tenslotte ben ik klant….

Mevr. C. Hofste
Oldenzaalsestraat 451-3
7557 GN
Hengelo (o)

Carinhofste@ Gmail.com

Gewenste Oplossing:

Nvt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zomermaanden1