Klacht: Slechte klandizie

op 25 juni 2016 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na aanleiding van de aankoop die we gedaan hebben op n zeil voor n partytent die niet goed was en die we retour gedaan hebben zijn we niet zo netjes behandeld naar aanleiding hiervan heb ik n gesprek met de bedrijfsleider gehad. Die zou mij de volgende terugbellen. Inmiddels 2 weken geleden. Maar nog niets vernomen. Zo ga je niet met klanten om.

Gewenste Oplossing:

Gewoon doen wat ze gezegd hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

Bericht van Hornbach

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Oostveen, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Klantvriendelijk- en tevredenheid staat bij Hornbach hoog in het vaandel en wij betreuren dan ook dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Uw klacht hebben opnieuw onder de aandacht gebracht en doorgestuurd naar het management van onze Hornbach vestiging in Nieuwegein om uw klacht in behandeling te nemen. Hopende u voor dit moment voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Hornbach Nederland Bouwmarkt BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 25 november 2016 om 11:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Gleuf