Klacht: Slechte kapper

op 07 februari 2018 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Ik ben vorige week naar kapsalon \’future coupes\’ geweest in Amsterdam. Ik had een deal via groupon voor wassen, knippen, föhnen en highlights. Ik ben hier heel ontevreden over. Mijn redenen daarvoor:

– De kapster kon geen highlights zetten. Ze pakte vier enorme plukken aan de achterkant van mijn haar met haar handen en wilde die gaan verven, met als reden dat het de achterkant van mijn haar was en dat niet op zou vallen. Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op, want hoewel ik dit zelf niet in de spiegel zou merken, zouden anderen het wel zien. Normaal gesproken pakt een kapper netjes een kam, weeft met de kam het haar in dunne strookjes en verft die dan. Vier dikke plukken pakken met je handen is gewoon pure onzin.
– Vervolgens zei ik laat de highlights maar zitten, ik houd het bij alleen knippen. Toen werd ze boos. Ze zei dat zij de kapper was en ik niets te zeggen had. Ze was opvliegend, onaardig en opeens heel ruw met mijn haar.
– Zwaar geïrriteerd knipte ze dus mijn haar in 5 minuten zonder te vragen wat voor kapsel ik wilde. Ik heb maar tussendoor gezegd: \”Doe maar 3 centimeter\”. Vervolgens was er veel teveel af en zag het er niet uit.
– Erna werd ik onder een ijskoude föhn gezet
– Toen ze mijn haar daarna met de hand föhnde, had ze weer enorm veel haast, deed de föhn veel te dicht bij, waardoor ze mijn oor brandde.
– Toen ik mijn haar kamde de dag erna, kwam ik erachter dat mijn haar totaal ongelijk is geknipt. Het ziet er niet uit, de ene kant is 2 centimeter korter dan de ander. Daarbij steken er plukken uit die ze gewoon is vergeten te knippen.
– De kapster sprak bij dit alles geen woord Nederlands en bleef Spaans tegen me praten, wat de communicatie ook niet bevorderde.

Ik had dus een vervelende ervaring bij \’future coupes\’ met een onaardige kapster en zit dus nu met lelijk geknipt haar, door de haast en het slechte knippen van de kapster. Daarbij is mijn haar niet geverfd, terwijl ik dat wel graag had gewild.

Ik zou graag mijn geld terug willen, zodat ik naar een andere kapper kan gaan.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hiske1997