Klacht: slechte internet verbinding

op 27 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al geruime tijd slechte internet verbinding waarvan vandaag echt wel het toppunt was. Hierdoor veel tijd verloren die ik graag aan mijn studie had willen besteden. Mijn partner werkt thuis als ZZp-er en heeft hierdoor ook verschillende afspraken middels skype niet kunnen voortzetten. Dit betekend voor hem GEEN inkomen.
Ik vind dit een kwalijke zaak en het geeft ons veel stress! Dit moet niet de bedoeling zijn lijkt me!

Ik hoop dat Ziggo onderzoek doet en het zsm op gaat lossen! Anders rest ons geen andere keuze om naar een andere provider te gaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik/wij zonder problemen snel kunnen internetten!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door K.diemer