Klacht: Slechte incheckprocedure

op 18 juni 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Op 26 april kwamen we aan op Schiphol om in te checken voor de vlucht KL0875 naar Phnom Penh via Bangkok.
Ook met hulp van de stewardess konden we niet via het incheckapparaat in checken.
We werden naar een andere bali door verwezen waar mijn man, J.H.Kiers, tot onze verbazing geen boarding pass kon krijgen vanaf Bangkok naar Phnom Penh. Ook waren er geen 2 stoelen naast elkaar beschikbaar, wat op een zo’n lange vlucht niet fijn is.
De reden waarom mijn man geen boarding pass kon krijgen werd niet toegelicht, het was een eenvoudig: nee, dat kan niet. Ook de benadering over het overgewicht van 1 kilo was absoluut geen prettige conversatie. We moesten dus zelf in Bangkok de boardingpaas ophalen voor mijn man van Bangkok naar Phnom Penh. Ook daar was er verbazing en moesten we discusieëren om de boardingpass te krijgen. Niet prettig als de overstaptijd toch al niet heel ruim is.
Ook de maaltijden waren deze keer niet goed. Oud brood, smakeloos eten.
We hopen dat u deze serieuze klacht ook serieus gaat behandelen.
In afwachting van uw antwoord.
Groet, E.c.KiersNooedzij
Tel: 0652051028

We zijn tevreden over het cabine personeel en over de steward die ervoor gezorgd heeft dat we op de lange vlucht van Amsterdam naar Bangkok toch een plaats naast elkaar konden krijgen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

Reactie van de melder van de klacht Els KiersNoordzij

7 maanden geleden - vindt u een felicitatie nu werkelijk op zijn plaats omdat mijn klacht is geplaatst???? Heel erg vreemd. Hier is een felicitatie absoluut niet op zijn plaats.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Els KiersNoordzij