Klacht: slechte hygiëne ivm corona virus.

op 18 mei 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Hallo ik wil graag even klacht melden over de ah te kerkrade op de hertogenlaan.
Er staat buiten daar twee flesjes met reiniging spul erin en wat ik dus raar vind geen personeel erbij.
Ik vind als klant zijnde dat ik niet mijn eigen winkel wagentje moet schoonmaken en daarbij komt nog hoeveel personen hebben die flessen wel niet aangeraakt waarmee je de karren ontsmet.
Dit is niet echt volgens de richtlijnen van rivm want zoals het daar gebeurt moet klant alles zelf doen en dat is juist niet de bedoeling jullie als winkel moeten daar personeel neer zetten die met papieren doekjes de winkel wagentjes schoonmaakt zodat de virus niet kan verspreiden wat dus nu wel gebeurt omdat iedere klant nu het zelfde flesje aanraakt ne soms zelf niet eens kar schoonmaakt wat ik dus ook niet doe want ik raak die flessen niet aan wie weet hoeveel bacteriën hierop zitten door andere klanten niet echt fris , en kan zelfs gevaarlijk zijn als er wel iemand corona heeft die dat niet weet .

Als hiermee iets gedaan word en per direct een personnel daar staat ten alle tijden en dat die de karren schoonmaakt met papieren doekjes en wel iedere kar met een nieuwe tissue zodat het niet op de volgende kar komt zo hoort dat en niet anders.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Graysie85