Klacht: slechte hygiene bij basic fit purmerend

op 27 januari 2014 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

het schoonmaken bij basic fit purmerend, laat te wensen over. vandaag waren de doucheruimtes zo vies, dat ik niet eens wilde douchen. Ook in de sportruimte zelf en in de zumbazaal liggen regelmatig grote dotten stof op de grond. ook lag er een keer een made op de vloer in het toilet. ik vind dit heel heel vies en ongezond.

er moet meer schoongemaakt worden, maar de manager van basic fit zegt dat ze al te veel schoonmaakuren heeft en ook eigenlijk te veel aan personeel. tja, wat nu? Er zijn er al een hoop die weg willen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 29 januari 2014 om 13:28 geantwoord

Telefonisch contact opgenomen met de betreffende. Wij gaan op korte termijn intern bespreken hoe we dit probleem voorgoed gaan verhelpen.

Heeft op 29 januari 2014 om 20:55 geantwoord

De oplossing is 1 uur extra schoonmaak in de avonduren. Dat klinkt mooi, hoewel ik zelf graag had gezien dat er overdag ook wat vaker de swiffer ter hand zou worden genomen. Gezien het aantal mensen die zich nog dagelijks aanmelden, is dit zeker geen overbodige luxe. Ik moet nog maar of het zoden aan de dijk zet. Er werd vandaag gezegd dat de waterfontein in de sportzaal weggehaald zou worden, dit betekent dus nog meer voeten door de kleedruimte, dus nog meer viezigheid. Plus dat ik het sowiezo belachelijk vind, dat er wordt geadviseerd om water te drinken tijdens het sporten, maar vervolgens word er dan een fontein weggehaald. Ik hoop dat dit niet doorgaat. Want whats next? Zelf je eigen closetpapier meenemen of betalen voor het douchen?

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Basic Fit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door shelsav