Klacht: Slechte/Geen bezorging ups

op 23 december 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de zoveelste keer beweert ups langs te zijn geweest , maar dat ik niet thuis zou zijn. Dit is klinkklare onzin ik ben al die keren thuis geweest. Bovendien zitten er nooit briefjes in mijn brievenbus. Als ik kon kiezen voor een bezorgdienst zou ik dit zeker weten doen, maar hier heb je niet altijd de keuze voor. Misschien een keer de navigatie updaten?????

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat ze bezorger(s) een keer ECHT aanbellen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 27 december 2017 om 08:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Allereerst onze excuses voor de vervelende situatie. Uw klacht is reeds doorgezet naar het aflever center met referentie nummer 1-80193153242 . Zij gaan uw klacht onderzoeken en zij zullen zo spoedig mogelijk telefonisch contact met u opnemen aangaande uw klacht.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door lieneke6