Klacht: Slechte garantie Samsung

op 14 januari 2014 over Samsung in de categorie Electronica Merken

September 2012 hebben wij een Samsung Galaxy Tab gekocht in Canada. Zondag 12 januari is hij gecrasht. Mijn zoon speelde er Angri Birds op toen er ineens een heel harde hoge toon klonk. Vervolgens ging het beeld bevriezen in pixels en blokjes. We konden hem alleen stoppen door lang op de aan/uit knop te duwen. Sindsdien is hij niet meer aan te krijgen. Ondanks alle fabrieksresets en dergelijke. Dus bel ik Samsung. Wat krijg ik te horen: de garantie is 2 jaar maarrrrr niet voor ons. Want wij hebben hem in het buitenland gekocht en dan is de garantie maar 1 jaar!!! Ik heb gepraat en gepraat over coulanceregeling en non conformiteitsclausules. Ze kunnen/willen niets voor ons doen. Het kan toch niet waar zijn dat zo’n duur product na 1 jaar en 3.5 maanden kapot is en op eigen kosten vervangen moet worden? Zelfs een Ipad van Apple gaat ruim vier jaar mee.

Wij zouden innig tevreden zijn als Samsung erkent dat het niet door de beugel kan dat zo'n product zo snel kapot gaat (ondanks zorgvuldig gebruik) en ons voorziet van een goed werkend product.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pienemans