Klacht: slechte fotoafdrukken

op 12 juli 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

De foto’s die ik heb laten afdrukken bij de Hema in Buitenveldert zijn niet goed afgedrukt. Het lijkt wel alsof er wordt ingezoomd op de personen die op de foto staan, zodat een deel van hun hoofd ontbreekt, dat wel degelijk op mijn beeldscherm staat. Het ziet er uit alsof alles closeup is genomen, geen enkelel afstand, zodat détails ontbreken. Op mijn scherm zie ik een jarig jongetje met taart op zijn bordje, op de afdruk zie je niets meer van het taartje en het hoofd van het kind staat er ook niet helemaal op. Ik heb een goede digitale camera. Ik heb al eens eerder foto’s teruggegeven, maar ik had nu geen zin in het hele geruzie. Het was nogal druk in de zaak. Ik heb me in de auto zitten ergeren. Nooit meer foto’s afdrukken bij de Hema!

Als de foto's goed worden afgedrukt zoals ik ze ook op mijn scherm krijg. Ze worden verkeerd afgesneden. Het is ook heel lastig, dat in de zaak mijn foto's niet meer op de juiste volgorde staan en ik geen enkel nummer kan vinden. Thuis heb ik de nummers genoteerd, zodat het snel zou gaan. Nu moest ik zoeken, met een zuchtende jonge dame achter me, die dacht, dat ik niet wist hoe het werkt. Iedereen heeft tegenwoordig haast. In het bestand de foto, die ik heb gemaakt. Zo zou hij moeten worden afgedrukt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aengel