Klacht: slechte ervaring

op 15 mei 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Ik heb al 2x een reservering geplaatst met booking.com.
Ineens kreeg ik een mail, 1 van de 100 die booking.com stuurt. Daarin stond dat ik een reis geboekt had voor een week later. Ik heb dit zelf nooit geboekt maar iemand kan dus via mijn naam en e-mail gewoon mij op 441 euro annuleringskosten jagen. Echt schandalig. Meerdere keren met booking.com gebeld en de situatie uitgelegd. Ze hebben alles nagekeken en het kwam inderdaad van een ander ip adres dan waar ik mijn bookingen mee gedaan heb in het verleden. Ze hebben contact gehad met het desbetreffende hotel, er zijn ook geen creditcard gegevens opgegeven. Ze willen de accomodatie kosten niet gratis annuleren. Nu zit ik met zoveel kosten te kijken voor een vakantie die ik niet eens heb. Ikben hier zo erg van geschrokken.

Ik vind een bedrag van 441 euro voor iets wat ik niet heb gedaan erg veel geld. Ik ben pas tevreden als ik dit niet hoef te betalen. 50 euro voor de moeite did booking.com voor me gedaan heeft eventueel. Maar anders durf ik nooit meer te boeken via jullie site.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Liessiee