Klacht: Slechte en onbeschofte klantenservice

op 16 juli 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag gebeld met de klantenservice over het overzetten van mijn abonnement. De medewerker was ontzettend onbeschoft en niet meewerkend. Bovendien klopte de informatie die hij gaf niet met wat er op de website vermeld staat en verklaarde mij voor gek. Hierdoor heb ik mijn huidige abonnement moeten opzeggen en opnieuw moeten aanvragen. Dit betekent wel dat ik 1 maand met dubbele kosten zit.

Gewenste Oplossing:

Als ik gecompenseerd wordt door voor de maand met dubbele kosten, aangezien dit is veroorzaakt door de onbeschofte medewerker.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niranjani