Klacht: Slechte download upload en tv valt weg.

op 28 juni 2021 over KPN in de categorie Alles-in-1

Zaterdag 27 juni onderhoud in de buurt. S middags ineens geen internet tv kortom drama. Voetbal niet te doen. Telkens op andere zender en terug met code snt. …400 in beeld oid. Gebeld met 08000402 modem aan uit- wifi ontvangers gereset. Geen mens aan de telefoon te krijgen. Maandag medewerker eindelijk na half uur wachten aan telefoon… kon het probleem niet oplossen. We zouden teruggebeld worden…nou niet dus. Einde middag wederom gebeld weer ca half uur aan de telefoon. Andere medewerker..kon niets van de klachten vinden welke we s ochtends hadden doorgegeven, lekker dan. Er kon een monteur komen woensdag 30 juni pas! Neeeee. Daarna nog een andere medewerker gebeld… wederom half uur naar getingeltangel geluisterd…. met de vraag of het aub eerder kon want elke keer zenders wisselen tot en met woensdag en thuiswerken zonder wifi …. niet te doen. Maar kan Niet wil niet en blijft zo. Ik heb de neiging al die kastjes modem wifiversterkers blokstopcontacten mn huis uit te smijten. Wat een slechte service en wat ben je afhankelijk van zo n bedrijf. Een 24 uurs service zou niet misstaan bij KPN in deze tijd…kost massa geld maar service ho maar. Standaard zinnen en reacties en daar moet je het meedoen. Schandalig!

Sneller een oplossing e/o monteur. WIFI graag en niet met een kluitje het riet in worden gestuurd door medewerkers die er ook geen verstand van hebben en maar niks doen.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door redhot