Klacht: Slechte corona maatregelen

op 13 mei 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij de Lidl in Amersfoort worden de karretjes niet schoongemaakt door een medewerker en moet de klant dit zelf doen. Iedereen zit met de handen aan die spullen en mensen staan dan weer te dicht op elkaar daarop te wachten omdat er weinig ruimte is. Tevens zijn de kuch schermen bij de kassa te smal waardoor er geen 1,5 meter afstand is tussen klant en medewerker bij het inpakken. Vooral erg onveilig voor de medewerkers! Ik verwonder me hierover. AH en Jumbo hebben het zo goed geregeld. Dan na 10 maar daar boodschappen doen voortaan.

Gewenste Oplossing:

Winkelwagens worden door personeel schoongemaakt. Bredere kuch schermen bij de kassa.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Lidl

Heeft op 13 mei 2020 om 15:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]