Klacht: Slechte compensatie na behandeling van de klacht

op 24 april 2017 over Nespresso in de categorie Koffie

In oktober 2016 heb ik voor het eerst mijn machine opgestuurd, omdat deze lekte. Hierdoor ging er veel koffie verloren wat ook niet ten goede kwam aan de smaak. De machine was volgens Nespresso gerepareerd, maar hij bleef maar lekken. Maar liefs drie keer de machine opgestuurd, waardoor hij nu (een half jaar laten) goed is gerepareerd! Dit is natuurlijk hartstikke prettig, alleen hebben we wel een half jaar lang nespresso cupjes gekocht, terwijl de smaak van de koffie onvoldoende was. Dit heeft ons hartstikke veel geld gekost. Daarnaast heb ik tot twee keer toe gewacht op de vervoerder om mijn machine op te halen, maar deze is tot twee keer toe niet op komen dagen. Hierdoor heb ik voor niets zitten te wachten. Ik heb meerdere keren met nespresso aan de telefoon gehangen, maar heb niet het gevoel dat mijn klachten worden gehoord. Het enige wat er aan compensatie wordt aangeboden is twee kopjes, terwijl dat niet iets is wat ik nodig heb of wat gelijk staat aan de klachten die ik teruggeef. Ik verwacht eigenlijk wel iets anders van zo’n groot bedrijf als Nespresso.

Ik heb aan de telefoon ook al aangegeven dat ik eerder tevreden ben met een vergoeding wat betreft alle cupjes die we hebben gekocht of een rits nieuwe cupjes ter compensatie. Daarnaast ken ik ook mensen die een hele nieuwe machine krijgen als deze drie keer is opgestuurd binnen de garantieperiode.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tula2112