Klacht: Slechte communicatie en support

op 10 augustus 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb al enige tijd problemen met het bereik, traag internet, slecht verstaanbaar en verstoord sonos signaal.
Dit heb ik een paar keer aangegeven en tot 2 keer een nieuwe simkaart krijg opgestuurd. Dit werkt dus echt niet. Op maandag 3 augustus ben ik met een nieuwe opdracht (baan) gestart en wederom werd mij verteld dat ik niet verstaanbaar ben. Overigens is dat niet alleen thuis, dus op meerdere lokaties. Ik heb dit op 3 augustus gemeld bij Vodafone ener werd een case van gemaakt. Vervolgens niets meer gehoord. Op 6 augustus opnieuw contact en ook weer niets. Op zaterdag een live chat met Desiree en zij wist mij te vertellen dat de Netwerk Crew er maandag weer is. Zojuist, maandag 10 augustus heb ik wederom gebeld met de support afdeling en vervolgens wist deze mijnheer mij te vertellen dat de klacht pas 6 augustus is aangemaakt en dat men hier mee bezig is. Op de vraag van mij binnen welk termijn ik een antwoord/ oplossing kan verwachten wist hij niets te zeggen. Ook niet of er een andere manier is contact op te nemen. Ik heb een commerciële functie en u begrijpt dat dit mij geld kost want ik kan niet fatsoenlijk klanten te woord staan. Ik vind dat ik lang genoeg geduld heb en ik wil vandaag nog een antwoord.

Fatsoenlijk een antwoord geven, en meedenken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline1234