Klacht: Slechte communicatie en nog slechtere service

op 27 juli 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zaterdag 23 juli zou onze nieuwe koelkast bezorgd worden die we besteld hadden via Coolblue.
’s ochtend stond op de track and trace plots de mededeling “sorteerfout”. Verder kregen we ook geen bericht dus zijn we zelf maar gaan bellen naar het dure klantenservice nummer en hebben daar 10 minuten onnodig aan de telefoon gehangen. Uitkomst van het korte gesprek was dat er niets bekend was en er contact met ons zou worden opgenomen wanneer de koelkast weer bezorgd zou kunnen worden.
Uiteraard gebeurde dit niet en hebben we zelf de track and trace in de gaten gehouden voor een nieuwe bezorg afspraak. Dinsdag zou het worden. Maar wederom: eerst een bericht over de levertijd en daarna op de track and trace “sorteerfout”.
Na heel veel gemail naar Coolblue en Dynalogic nog steeds geen koelkast maar vooral van Dynalogic ook behoorlijk slechte klantenservice. De mailtjes zijn standaard geknipt en geplakt en worden te pas en te onpas ingezet waardoor ik nu nog steeds niet weet wanneer en of het product geleverd gaat worden.
Ik heb een afspraak gemaakt voor vrijdag maar omdat ik niet weet of de koelkast ook daadwerkelijk gevonden is weet ik nu niet zeker of het niet beter ie de aankoop te ontbinden.

Als m'n koelkast bezorgd is.
Als Dynalogic zijn klantenservice beter op orde heeft en kan laten weten dat hij ook echt bezorgd gaat worden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 05 augustus 2016 om 09:18 geantwoord

Geachte mevr. Barkhuysen,

Allereerst onze excuses voor de vertraging en de slechte communicatie! Ik zie inderdaad aan de hand van uw gegevens dat er twee maal een sorteerfout is geweest.
Dat dit kan gebeuren is één ding, echter zie ik dat u enkel per mail op de hoogte gehouden bent geworden. Hiervoor ook mijn oprechte excuses. Ik heb uw case doorgezet naar de desbetreffende afdeling, zodat ze dit kunnen verbeteren!

Gelukkig zie ik dat mijn collega's wel intern hebben geschakeld met Coolblue en samen extra zorg hebben gedragen bij uw levering van vrijdag 29-7-2016.

Ik wens u veel plezier met uw nieuwe koelkast en een prettige dag verder!

Kira
WeCare Dynalogic