Klacht: Slechte communicatie en misleidende informatie

op 15 december 2017 over Sanoma in de categorie Media

Ik krijg een melding op de site www.magazine.nl van Sanoma als ik mij inschrijf dat ik 5 euro korting krijg op mijn favoriete tijdschrift. Ik heb de mail bevestigd en toen kreeg ik de kortingscode. Helaas kon ik de kortingscode niet gebruiken. Ik heb gebeld en toen vertelden ze mij dat de korting enkel geldt op abonnementen. Deze info kan ik op de site of in de mails nergens vinden.
De losse tijdschriften die ik wilde bestellen kon ik door een fout op de site niet bestellen. Ik wederom gebeld, maar de medewerkster kan het niet handmatig versturen naar mijn huisadres.
Waardeloos bedrijf, de eerste en laatste keer dat ik iets wil bestellen via Sanoma!

Mijn probleem oplossen door losse nummers te versturen omdat de site niet werkt.
De informatie voor de korting aanpassen omdat het niet op losse nummers geldt, terwijl dit wel in de mail en op de site staat!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 13 februari 2018 om 13:56 geantwoord

Geachte M Mansvelders,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl.

Het spijt ons dat u de losse tijdschriften niet kon bestellen.

Wel doorgezet dat ze er een voetnoot bij kunnen zetten dat dit niet geldt op losse tijdschriften.

Bedankt voor uw suggestie en klacht.

Wij hebben de 2 Donald Ducks naar uw adres gestuurd hopende u hiermee blij te maken.

Mocht er nog iets zijn waar wij u mee kunnen helpen dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team