Klacht: Slechte/ (chaotische) levering

op 14 juli 2021 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

– eetkamer stoelen besteld en na maanden wachten, heb ik maandag ( eerst moest op vrijdag geleverd worden maar maar de bestelling was nog niet door Goossens geleverd aan postnl) een zitting en een onderstel binnen gekregen ( verpakking was open en gescheurd)!levertijd veranderd per halve dag! Vandaag is weer twee zittingen ( zonder onderstel) ontvangen! Klantenservice beweert dat niet aan Goossens ligt maar aan post nl ( bij gratis bezorgingen is zo anders moet je ā‚¬89 betalen )! Volgens klantenservice kunnen ze niks aan doen ! šŸ˜”šŸ˜”šŸ˜”hoelang moet ik nog wachten tot de rest binnen is, is een raadsel!
Ik geef Goossens een zeer koude douche voor hun chaotisch/ klan try onvriendelijke gratis levering!

Ik weet het echt niet meer! Vanaf vrijdag zorg ik iedere dag dat iemand thuis is! Tot nu toe heb ik meerdere contacten met de klanten service van Goossens gehad hopeless Benieuwd wanneerwij de rest van mijn bestelling ontvang en dan kunnen we weer aan tafel kunnen eten! Om ruimte te maken voor de nieuwe stielen hadden wij de oude stoelen weggedaan en sinds vrijdag hebben wij geen stoelen!

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammad-Homaei