Klacht: Slechte bezorgings service

op 10 juni 2017 over [email protected] in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn tuinset had afgelopen woensdag 7-6-2017 bezorgd worden, echter had de bezorger maar 3 delen van mijn 6-delige set bij zich. Omdat dit op een andere plek stond wist hij niet dat dit allemaal bij elkaar hoorde.
Afijn, ik met de klantenservice gebeld en die verontschuldigde zich en maakte een afspraak met mij dat de rest zaterdag bezorgd zou worden 10-6-2017.
Ik had geen bericht gehad en besloot te bellen over hoelaat ze vandaag zouden komen. Het antwoord was ; meneer er is een foutje gemaakt en de bezorging is automatisch verplaatst naar maandag 12-6-2017.
En ze kunnen geen passende oplossing bedenken om dit alsnog vandaag te bezorgen o.i.d.
De telefoniste was erg onprofessioneel en werd zelfs boos op mij omdat ik haar zogenaamd niet begreep. Maar ik wil alleen maar mijn spullen op de afgesproken datum!

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de rest van mijn set vandaag bezorgd word!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar [email protected] over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door [email protected] in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat [email protected] een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 10 juni 2017 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Gabriel Gojani,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Vanwege een fout in ons systeem is de bezorging gepland voor 12-6-2017. In een telefonische contact is deze datum verschoven naar 14-6-2017.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

[email protected] Klantenservice

Heeft op 11 juni 2017 om 01:31 geantwoord

Slechte service, ik wilde het vandaag hebben zoals afgesproken maar dat was absoluut niet mogelijk volgens [email protected] Ik heb zelfs aangeboden het zelf op te komen halen omdat ik deze slechte service niet vertrouw en zeker nooit meer ga toepassen. Echter was ook dit absoluut niet mogelijk. Nu moet ik weer een werkdag opofferen omdat er ook totaal geen tijdsindicatie of tijdvak gegeven kan worden.

Rare manier van service en slecht in oplossingen vinden.

Nooit weer zal ik via [email protected] íets laten bezorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Engjell