Klacht: slechte bezorging en nog geen teruggaaf van de prijs

op 05 juli 2017 over Brabants dagblad in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

afgelopen kwartaal is de krant 3 maal niet bij ons bezorgd, dit heb ik evenzoveel keer bij jullie gemeld. Daarna werd ik afgescheept met verwijzing naar de digitale krant, maar dat wil ik niet.
Tevens zou er teruggaaf komen van de prijs van de niet geleverde kranten, ook daar heb ik niets van gezien.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de krant elke dag in mijn bus valt, en als u de niet geleverde kranten aan mij terug zou willen betalen, zoals beloofd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G.an Haren