Klacht: slechte bezorging.

op 10 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

er worden al weken geen folders bezorgd als ze worden bezorgd dan
is dat op zaterdag.
Dan heb je de boodschappen al binnen .
Ook zit er in pak vaak dubbele folders van de zelfde winkelketen.
Er worden ook pakken folders weggegooid.
Bundels van 8 ,9 stuks .
In de papier container,op 2 plekken in de stieltjes straat en in de
van zeggelenlaan.

als alles weer op tijd bezorgd word.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 maart 2020 om 13:10 geantwoord

Beste Co,

Bedankt voor je berichtAls echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister of heb je deze dubbel ontvangen? Dan kun je dit doorgeven bij Axender.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Folders.nl of via de www.Folders.nlapp vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via Folders.nlconsumentenservice.

Een fijne dag.

Alle klachten die gemeld zijn door stel.