Klacht: Slechte bezorging

op 05 september 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 05 september 2018 om 11:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Nummerdor,

Hartelijk dank voor uw bericht. vervelend dat de bezorging van de krant momenteel niet is zoals u van ons gewend bent. onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben contact opgenomen met de bezorgdienst en zij gaan met de bezorger in gesprek om ervoor te zorgen dat bezorging weer op orde komt en u de krant weer iedere dag op tijd bezorgd krijgt.

Wij vertrouwen erop u hierbij naar tevredenheid van dienst te zijn geweest.

Met vriendelijke groeten,

BR-webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door AndreaMarina7