Klacht: slechte bezorging

op 23 juli 2016 over Brabants dagblad in de categorie Media

Veel te vaak wordt mijn BD niet bezorgd! Ik kan dan alleen een digitaal formuliertje invullen en mag vervolgens met een voucher zelf een krant gaan halen.

Als voortaan iedere dag mijn krant bezorgd wordt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brabants dagblad

Reactie van de melder van de klacht pietervandermeer

1 jaar geleden - 23 juli 2016, vandaag meer dan 2 uur bezig geweest om iemand aan de lijn te krijgen omdat ook mijn digitale krant niet meer werkt. Nadat de dame van het call centre mijn instellingen had aangepast zou het moeten werken. Helaas; werkt nog steeds niet en ik heb geen zin om weer 2 uur aan de telefoon te zitten! Je krijgt de krant niet bezorgd omdat er een storing is aan de persen, en de digitale versie is niet beschikbaar. Echt ongelofelijk! Het overkomt mij naar mijn zin te vaak dat de krant niet wordt bezorgd en ik geef het BD nog een kwartaal de tijd om dit te verbeteren en anders stop ik na 33 jaar mijn abonnement en neem een ander dagblad. Waardeloze service van het BD!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brabants dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pietervandermeer