Klacht: slechte bezorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
ben zeer terleurgesteld over bezorging van pakketje
kheb op 27 december pakketje besteld en zag tegelijk dat het niet in orde was
kheb gelijk per email en per whatsapp een bericht naar jullie gestuurt over de afleveringsadres
Het moest zijn: Jasmijnlaan 16, 9301NW Roden ipv Plaggeweg 29, 8076PL Vierouten
Ik kreeg schriftelijk als antwoord van: het was niet nodig om 2 keer een bericht te sturen en verder werd geen gehoor aangegeven ondanks dat ik toch andere pogingen heb gedaan
En nu blijkt het dat het verkeerd is bezorgd naar de Plaggeweg 29, 8076PL Vierhouten
Gaarne uw antwoord

groeten
roelf homan

Gewenste Oplossing:

dat het alsnog gratis naar de Jasmijnlaan 16 9301NW Roden bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar VoordeelVanger.nl over deze klacht.

Bericht van VoordeelVanger.nl

1 jaar geleden - Beste Roelf, Helaas konden wij uw pakket niet meer tegenhouden, omdat uw bestelling al verstuurd was. Uw bericht kwam pas 's avonds bij ons binnen nadat onze klantenservice al gesloten was en het pakket inmiddels klaar gemaakt werd voor verzending. Daarom is het altijd erg belangrijk om uw afleveradres goed te controleren voordat u de bestelling plaatst. Ik hoop dat u het pakketje inmiddels heeft op kunnen halen op het doorgegeven bezorgadres.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Ik vind dat u zich er mooi en gemakkelijk van afgemaakt heeft, terwijl ik op tijd de wijziging binnen uur na bestelde heb doorgegeven, het is duidelijk uw fout, staat zwart op wit, kunt u zelf ook controleren dat u te laat was en ik niet

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]