Klacht: Slechte bereikbaarheid van Corendon

op 11 augustus 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ivm overlijden van mijn schoonvader genoodzaakt om onze vakantie te annuleren. Kon helaas niet via mijn corendon. Dan maar bellen naar Corendon, zit inmiddels al ruim 45 min in de wacht!! Van de week ook al een paar keer moeten bellen en wachttijd ook al ruim 30 min. Zeer slecht dat ik met al mijn emoties ook nog eens een uur in de wacht moet zitten!!

Gewenste Oplossing:

Meerdere centralisten inzetten in hoogseizoen of nog een keuzeknop invoeren dat ivm familieomstandigheden je gelijk iemand te spreken kan krijgen en niet een uur in de wacht moet zitten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sydo Boterhoek