Klacht: slechte bereikbaarheid klantenservice

op 27 juli 2018 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen een half uur telefonisch in de wacht gestaan over een niet geleverde bestelling..vervolgens werd de verbinding verbroken. ook geen reactie via de mail,via whatts-app..dus ook maar contact geprobeerd te zoeken via facebook.

Vooralsnog zijn mijn betaalde spullen spoorloos.

Gewenste Oplossing:

Wanneer de klantenservice voor bovenstaande een oplossing biedt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 september 2018 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer of mevrouw van de Meijden,

Bedankt voor uw bericht op klacht.nl

Decathlon Nederland heeft afgelopen zomerperiode een enorme piek gehad op elk contact kanaal wat wij bezitten. Wij hebben hier met een groot team onze stinkende best gedaan om alle vragen zo goed en snel mogelijk op te lossen. Hierdoor waren helaas wel de wachttijden langer als dat u normaal van ons gewend bent.
Mocht u toch nog vragen hebben kunt u ons contacteren via whatsapp, facebook of per e-mail.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door herfst2010