Mijn Klacht:
Ik ben al 14 jaar klant bij Ziggo en heb sinds gister problemen met mijn tv en internet na de onweer. Ik heb de hele dag geprobeerd om Ziggo te bellen, maar na soms 50 minuten wachten word ik steeds weer opgehangen. Dit is uiterst frustrerend, vooral omdat ik nu ook hoge kosten maak aan mijn telefoonabonnement. Ik verwacht een snelle oplossing, aangezien ik geen week wil wachten op herstel van mijn diensten.
Gewenste Oplossing:
Ik wil graag dat mijn tv en internet zo snel mogelijk weer functioneren, zonder lange wachttijden.

