Klacht: Slechte behandeling en een bril die niet goed is

op 10 mei 2016 over Specsavers in de categorie Opticïens en brillen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een aandoening aan mijn l.oog heb ik naast mijn lenzen een bril genomen.
Met de bril zag ik alles in de verte wazig en dat op een afstand van 25 meter al
Ben 2x terug geweest en kreeg als antwoord …moet u aan wennen.
Toen kwam ik er achter dat er een cilinder in mijn rechter glas zat.
Mijn lenzen zijn plus 5 en mijn glas is ook plus 5 en een cilinder die ik in mijn lenz niet heb.
Cilinder is er nu uit maar nog zie ik alles wazig. Ga niet meer terug naar de leyweg want je word daar niet serieus genomen en behandeld als een kind.
Heb wel een bril van 603 euro met de duurste glazen.
Voel me goed in de maling genomen en ga nu een andere zaak de boel rechttrekken.
Ook geen geld terug gekregen voor de cilinder die er uit is gegaan. Het zijn glazen van 488 euro dus geen goedkope keus.

Hoop dat U andere mensen beter helpt.

Gr. S Domenie

Gewenste Oplossing:

Deze bril heb ik niks aan, kijkt U maar hoe het word opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Specsavers over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Specsavers in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Specsavers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Specsavers

Heeft op 23 mei 2016 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw email. Wij stellen het bijzonder op prijs dat u uw ervaringen met ons wilt delen.

Wij hebben uw schrijven besproken met de directeur van de winkel, die ons heeft laten weten dat zij contact met u hebben opgenomen en u heeft aangegeven niet meer naar hen terug te willen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u.

Uw dossier zullen wij, indien wij geen reactie van u ontvangen, na 14 dagen sluiten.

Vertrouwende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Sabrina Groen

Alle klachten die gemeld zijn door S Domenie